Twój czas

1342

Today: Cze 22, 2018

Imprezy 2009/2010

Zespół FRAJDA pracowicie spędził wakacje. Uwieńczeniem wakacji był udział w V Przeglądzie Piosenki Pielgrzymkowej ŚPIEWAJAC W DRODZE. Mimo, że najmłodsi wiekiem młodzi wokaliści zrobili wrażenie zarówno na jury jak również na publiczności zdobywając zaszczytne pierwsze miejsce w konkursie. Aby dobrze wykorzystać jeden z ostatnich wakacyjnych dni odwiedziliśmy „po drodze” zamojską starówkę, sfotografowaliśmy się ze słynnym szczebrzeszyńskim chrząszczem a w drodze powrotnej odwiedziliśmy zbiornik wodny w Nieliszu. Dzięki temu z naszej wycieczki przywieźliśmy nie tylko dyplom i pierwszą nagrodę ale również piękne fotografie a niektóre z nich możecie obejrzeć:)

Przygotowała Jadwiga Litkowska

Czytaj więcej...

Kolejną wyprawą turystyczną z cyklu „Polskie krajobrazy” zorganizowaną przez pracownię turystyki i krajoznawstwa MDK był rajd pieszy na Roztoczu w dniach 19-20.06.2010 roku. Mimo niezbyt sprzyjającej pogody (padający deszcz) uczestnicy rajdu w wyśmienitych nastrojach pokonywali kolejne kilometry na urokliwych trasach Roztocza.

Rajd rozpoczęliśmy w Suścu gdzie idąc Szlakiem Szumów podziwialiśmy skalne uskoki („szumy”) na Tanwi, a następnie najwyższy na Roztoczu wodospad na Jeleniu, dopływie Tanwi. W Suścu założyliśmy namiotową bazę noclegową i udaliśmy się na przepiękny szlak w rezerwacie „Szum” wiodący ze stacji PKP Józefów Roztoczański przez Górecko Stare do Górecka Kościelnego. Drugiego dnia rajdu dotarliśmy do Bełżca, aby zwiedzić muzeum i teren byłego hitlerowskiego obozu zagłady z czasu II wojny światowej. Dla uczestników rajdu była to wstrząsająca lekcja historii. Mimo deszczu wracaliśmy z tej wyprawy zadowoleni i pełni wrażeń planując nasz kolejny turystyczny wypad.

24 czerwca 2010r., Gorzków

24 czerwca Zespół Frajda dał pierwszy w historii swego istnienia koncert na Festynie Familijnym w Gorzkowie. Wybrzmiało kilkanaście piosenek o tematyce religijnej. Z nieba padał ulewny deszcz a mimo to całkiem spora grupa słuchaczy wysłuchała koncertu aż do końca. Oprócz Frajdy zaśpiewały nasze diamentowe:) solistki Wiktoria Tomczyk, Iza Gładysz i Aneta Grudzień. Było bardzo familijnie, były gromkie brawa a dzieciaki zjadły domowe pączki, które wspominają do dzisiaj (takie smaczne).

W Wojsławicach odbył się 27 czerwca IX Ekumeniczny Przegląd Pieśni Religijnej „Na zawsze chcę Tobie grać i śpiewać Panie”. Przedstawiciele MDKu – zespół FRAJDA i Iza Gładysz zaznaczyli tam swoją obecność zdobywając I miejsca w swoich kategoriach a Wiktor i Oskar z zespołu WE DWÓCH otrzymali wyróżnienie. Warto było poświęcić pierwszą niedzielę wakacji bo impreza była naprawdę udana. No i spotkaliśmy tam swoich znajomych z warsztatów gospelowych z Lublina, którzy wystąpili jako goście. Pozdrawiamy organizatorów i dziękujemy za piękne zdjęcia.

Jadwiga Litkowska

Czytaj więcej...

15-29 sierpnia 2010, Puławy

Obóz taneczny w Puławach w Regionalnym Centrum Kształcenia Ustawicznego w terminie 15-29 sierpnia 2010 z udziałem zaproszonych instruktorów: Roberta Bondary i Anny Lorenc solistów Polskiego Baletu Narodowego, Piotr Czarneckiego i Joanny Miłoszewicz z Akademii Tańca w Lublinie, Wojciech Mochniej Kanadyjski Teatr Tańca W & M. Codziennie będzie 6 godzin tańca, w różnych technikach tanecznych, zaplanowano również wycieczki do Kazimierza Dolnego i Janowca.